Ga naar de inhoud TopiaFM Radio voor de community

ChrisTrains NS Mat'64 update

Uitgelichte antwoorden

Hallo Chris,

"En vergeet niet de 'Karel 466'-versie voor het goede doel – die nu ook in mijn webshop verkrijgbaar is. Vergeet niet dat je de nieuwste versie van de Mat'64 moet hebben om de Karel-repaint te kunnen gebruiken." Ik zou deze bijzondere graag willen aanschaffen, maar ik heb en ik wil geen PayPal. Zou er ook een mogelijkheid kunnen komen, om bijvoorbeeld hier in de webshop, de 466 te kunnen betalen via Ideal?

Verder alleen maar complimenten en dank voor al het werk!

Uitgegeven door hanstreintje

1 hour ago, hanstreintje said:

Hallo Chris,

"En vergeet niet de 'Karel 466'-versie voor het goede doel – die nu ook in mijn webshop verkrijgbaar is. Vergeet niet dat je de nieuwste versie van de Mat'64 moet hebben om de Karel-repaint te kunnen gebruiken." Ik zou deze bijzondere graag willen aanschaffen, maar ik heb en ik wil geen PayPal. Zou er ook een mogelijkheid kunnen komen, om bijvoorbeeld hier in de webshop, de 466 te kunnen betalen via Ideal?

Verder alleen maar complimenten en dank voor al het werk!

de Karel is alleen verkrijgbaar bij Chris

37 minuten geleden, zei Raysworld:

de Karel is alleen verkrijgbaar bij Chris

Het is mij bekend dat de 466 ALLEEN bij Chris verkrijgbaar is. Ik doe alleen een suggestie voor mensen die geen PayPal hebben.

Uitgegeven door hanstreintje
Tekst aangevuld

• Auteur

Omdat de overeenkomst tussen mij en de Karel stichting is, kan ik de 466 niet verkopen op partnerwebshops. En omdat mijn webshop in Amerika is gevestigd, kan ik iDeal niet accepteren. Als je een creditcard hebt, kun je deze nog steeds kopen via mijn webshop met behulp van de andere betalingsprovider (Stripe, niet PayPal). Als geen van beide een optie is, neem dan contact met mij op via mijn ondersteuningswebsite en misschien kunnen we een andere oplossing uitwerken.

Maak een account aan of meld je aan om commentaar te geven

Recent bekeken 0

• Geen geregistreerde gebruikers die deze pagina bekijken.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser push notificaties instellen

Chroom (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tap Toestemmingen → Notificaties.
  3. Je voorkeur instellen.
Chrome (bureaublad)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteren Site-instellingen.
  3. Zoeken Kennisgevingen En pas je voorkeur aan.