Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo beste leden van Simtopia.nl!

Ik heb even een vraagje, een vriend van mij heeft in zijn PC een Asus 1060 videokaart uit 2016, die met een kabel aan de monitor verbonden is. Krijg van hem te horen dat die kaart een trage processing heeft en onscherp beeld bij spellen als TSC en TSW.

Weet iemand iets meer over die kaart?

Alvast bedankt voor de hulp!

• Like 1
Geplaatst

Hallo Alola,

Een 1060 is niet de nieuwste kaart meer dat klopt. Echter zou (in ieder geval TSC) prima te spelen moeten zijn. 

Je zou kunnen kijken of de render resolutie maximaal staat en of anti-aliasing aan of uit staat. 

Ik verwacht dat de kaart zelf niet het probleem is er van uitgaande dat het alleen in die spellen zo is.

• Like 1
Geplaatst
21 uur geleden, zei Alola:

Hallo beste leden van Simtopia.nl!

Ik heb even een vraagje, een vriend van mij heeft in zijn PC een Asus 1060 videokaart uit 2016, die met een kabel aan de monitor verbonden is. Krijg van hem te horen dat die kaart een trage processing heeft en onscherp beeld bij spellen als TSC en TSW.

Weet iemand iets meer over die kaart?

Alvast bedankt voor de hulp!

👋Hoi Alola,

Die Asus GTX 1060 uit 2016 is op zichzelf geen slechte kaart en zeker niet “traag” voor zijn leeftijd. Voor Train Simulator Classic zou hij normaal gesproken prima prestaties moeten leveren, mits de instellingen realistisch zijn. Voor Train Sim World ligt het wat zwaarder, omdat die game veel meer van de GPU én CPU vraagt. Een GTX 1060 is inmiddels natuurlijk wel verouderd en geen ideale kaart meer voor TSW op hoge instellingen, maar “trage processing” en onscherp beeld duiden meestal op een configuratie- of instellingenprobleem, niet op een defecte kaart.

Groetjes Thijmen!

• Like 2

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan. Privacybeleid en Gebruikers Voorwaarden