Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is tijd voor een flinke update van de Mat'64. En het wordt een grote update. Nieuwe geometrie, nieuwe details, bijgewerkte scripts die aansluiten bij al mijn andere modellen (nieuwe ATB, enz.). Er komt ook een uitbreiding van het aantal verschillende versies van de Plan V en Plan T die in het pakket zitten (en natuurlijk de huidige versie die op de Valleilijn rijdt).

Dit gaat veel tijd kosten, omdat het zo'n oud model is dat het bijna een complete revisie vereist. En zoals gebruikelijk is de update, zodra deze klaar is, gratis voor alle bestaande klanten die het oude model al bezitten.

Op deze screenshots zijn de nieuwe koppeling en de nieuwe draaistellen al te zien. Ik heb al bijna 50 uur in het model gestoken om deze nieuwe details toe te voegen, het model aan te passen aan mijn huidige workflow en het klaar te maken voor het aanbrengen van nieuwe texturen.

Ik zal van tijd tot tijd updates plaatsen naarmate deze grote mid-life-update vordert.

(Het zwarte masker is slechts een tijdelijke aanduiding voor de eventueel Plan T)

20260116111409_1.jpg

20260116111532_1.jpg

20260116111540_1.jpg

20260124113927_1.jpg

• Like 6
  • Thanks 1
Geplaatst

Ik ben heel blij dat je mijn favoriete trein een update geeft. Ik kan niet wachten om ermee te rijden!

Een kleine ieniemienie opmerking over het model: Bij de koplamp ontstaat er een donkere streep door een harde 90 graden hoek. In het echt is die hoek iets afgerond. Het is geen ramp als dat niet meer is aan te passen maar ik zou het wel mooi vinden 🙂

Mat64Neus_CT.png

Mat64Neus.jpg

• Like 2
  • 2 weken later...

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan. Privacybeleid en Gebruikers Voorwaarden