Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo!

Ik mis de mogelijkheid om iets, een screenshot of een stuk(je) tekst, op mijn profielpagina te plaatsen. Komt deze functie nog beschikbaar of is het op dit forum niet mogelijk?

Graag een reactie.

aangepast door Sikkenbaas
  • Eigenaar
Geplaatst

Hoi Sikkenbaas,

Het kan zijn dat deze functie momenteel nog uitgeschakeld is. Achter de schermen zijn wij echter druk bezig om de website verder uit te breiden en steeds meer functionaliteiten mogelijk te maken!

• Like 1
  • Eigenaar
Geplaatst

Hee Sikkenbaas,

Zou je kunnen uitleggen wat je precies bedoelt? Deze functie moet aanstaan. Kun je ook aangeven waar dit precies op de profielpagina te vinden is? (Voorheen bij SimTogether)

Geplaatst

Kevin, misschien dat onderstaand screenshot je wat duidelijkheid geeft. Op mijn voormalige profielpagina van SimTogether was er een kader waarin ik een Statusupdate kon schrijven en waarin ik ook screenshots kon plaatsen, net zoals ik dat hier doe. Alleen die functie zit (nog) niet op de profielpagina van dit forum. Ik hoop dat je dit wat meer duidelijkheid geeft. 

Screenshot_SimTogether_Profiel_E1.png

• Eigenaar
Geplaatst

Hoi Sikkenbaas,

Hierbij een oplossing, ook van toepassing op bestaande leden.
Leden die zich vanaf 20-01-2026 om 12:50 uur registreren, hoeven deze stappen in principe niet meer te volgen om de statusupdate op hun profiel te ontvangen.

Voor leden die zich vóór deze datum en tijd hebben geregistreerd, is het echter wel nodig om onderstaande stappen te volgen. Dit komt doordat wij deze aanpassing niet kunnen of mogen doorvoeren zonder uitdrukkelijke toestemming van jou als gebruiker.

Volg daarom het onderstaande stappenplan om dit correct werkend te krijgen.

Stap 1: Ga naar Mijn profiel en kies Profiel wijzigen.
Schermafbeelding2026-01-20124627.png.37a281eaed3499c3ef2d4745bf96c64d.png

Stap 2: Klik vervolgens bij het kopje Andere instellingen op Profiel wijzigen.
Schermafbeelding2026-01-20124635.png.b8d0789eb23c306dd51bdb999a57638e.png
Stap 3: Zet het schuifje bij Statusupdates inschakelen van links naar rechts (aan).
Schermafbeelding2026-01-20124644.png.2125275b6b487dbf3c203a50bef9c692.png

Kom je er toch nog niet helemaal uit? Stel dan gerust je vragen, dan kijken we graag met je mee en helpen we je verder!

Maak een account of meld je aan om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer je voor een nieuw account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Heb je al een account? Meld je dan hier aan.

Nu Aanmelden
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om te helpen deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan. Privacybeleid en Gebruikers Voorwaarden