Ga naar de inhoud TopiaFM Radio voor de community

ZWNL Werkt niet meer, na updaten naar 2.00 niet meer zichtbaar in game.

Uitgelichte antwoorden

Ter herinnering: in deze forumtopic is al meer dan 30 dagen niets meer gepost.
Just a reminder: there have been no new posts in this forum topic for over 30 days.

Hallo! Ik had versie 1.4 van de ZWVNL-route (toen nog “Vlissingen–Rozendaal”) van LeonHeart gewoon werkend. Ik zag dat versie 1.8 uit was en dacht: even updaten die handel. Dat heb ik volledig volgens de handleiding gedaan, inclusief alle benodigde assets, en de vereiste freeware- en payware-routes.

Daarna wilde ik gaan rijden… en toen was de route ineens verdwenen uit de Train Simulator / TSC routekeuze. Meh.

Vervolgens zag ik dat versie 2.0 uit was, dus ik dacht: misschien fixt dit het probleem (logische gedachte). Maar helaas: ook met 2.0 is de route niet zichtbaar in TSC. Daarna heb ik geprobeerd 1.4 terug te zetten, maar ook dat hielp niet.

Wat wel opvallend is: in Utilities → Package Manager (en andere tabbladen van die tool) is de route wel zichtbaar, maar in TSC zelf niet.

Mijn setup:

Windows 11

Train Simulator Classic (TSC) – Steam versie

Wat ik al gedaan heb (samenvatting):

Update naar 1.8 volgens handleiding + dependencies

Daarna 2.0 geprobeerd

Terug naar 1.4 geprobeerd

Route zichtbaar in Package Manager, maar niet in het spel  😪

Ook hier gevraagd maar die gaat toch off binnenkort. https://simtogether.com/forums/topic/2893-zwnl-werkt-niet-meer-na-updaten-naar-200-niet-meer-zichtbaar-in-game/#comment-24397

• 3 maanden later...

Beste Woozyface; zoek eens op je PC naar Steam gevonden? zoek hier naar deze laatste map op deze manier:

Steam\steamapps\common\RailWorks\Content\Routes\

Heb je de map routes gevonden zoek daar dan eens naar deze combinatie van letters/cijfers: 2fd712fd-2a9b-4e30-b10c-a93b7051a081

Als ze er niet staan dan heb je jouw route op een verkeerde plek geïnstalleerd. De enige mogelijkheid om dit op te lossen is: zoek je PC af naar deze eerste groep letters/cijfers: 2fd712fd en verplaats die naar je gevonden route map. De assets die je waarschijnlijk dan ook ergens anders hebt geplaatst zou je dan hier: \Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\ moeten neerzetten. s6 Waarschijnlijk verwijst je register gegeven niet correct naar deze locatie. Daar is wel een programma voor om dit eventueel te corrigeren

Ter herinnering: in deze forumtopic is al meer dan 30 dagen niets meer gepost.
Just a reminder: there have been no new posts in this forum topic for over 30 days.

Maak een account aan of meld je aan om commentaar te geven

Recent bekeken 0

• Geen geregistreerde gebruikers die deze pagina bekijken.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser push notificaties instellen

Chroom (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tap Toestemmingen → Notificaties.
  3. Je voorkeur instellen.
Chrome (bureaublad)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteren Site-instellingen.
  3. Zoeken Kennisgevingen En pas je voorkeur aan.