robinbijman
Member
-
Joined
-
Last visited
Files posted by robinbijman
-
U bent zojuist aangekomen op station Amsterdam Zuid en het is tijd om het laatste stukje te gaan rijden naar Leiden Centraal. Op Leiden Centraal zal u de trein nog gaan af rangeren naar het opstelspoor.
- 6 Downloads
Submitted -
Goeiemorgen meester. Het is dinsdagochtend en vandaag mag u SPR 5834 gaan rijden vanaf beginpunt Amersfoort Vathorst richting Amsterdam Centraal. Op Weesp wordt de trein overgenomen door een andere machinist. Het is erg mistig vandaag dus let goed op!
- 5 Downloads
Submitted -
De ochtendspits loopt op zijn einde en aan u is het de taak om sprinter 5724 naar Leiden Centraal te rijden vanaf Utrecht Centraal. In deel 1 van dit scenario rijdt u tot Weesp. Er zijn veder geen bijzonderheden te melden.
- 3 Downloads
Submitted