File Reviews posted by Thijmen.1666
-
-
Leuk scenario zo laat op de avond met de sprinter richting Dordrecht. Ook erg leuk dat er een rolling out in zat, want zo wordt op deze manier toch nog het laatste stukje van de route gebruikt en dat is natuurlijk niks voor niks gebouwd. En net voor het einde nog even een race tegen een VIRM voordat we tot het einde kwamen met het scenario. Onderweg nog mooie sterren gezien! Zoals goed aangegeven was is deel 2 op Zuid West Nederland te vinden.







-
Leuk zo'n extra sprinter trein richting Zandvoort aan Zee en terug met die strandbal SGM. Het was erg leuk om te rijden door de duinen. Onderweg nog wat andere SGM treinen gezien en zelfs een Mat'64. Wat ik wel vaak tegenkwam is een sein dat op rood bleef staan. In totaal drie keer. Bij vertrek uit Haarlem, vertrek uit Zandvoort aan Zee en het inrijden van Haarlem. Ook miste ik nog een beetje de Geschiedenis / verhaal van het scenario. Bijvoorbeeld met een intro bericht. Maar het was voor de rest een mooie rit!☀️👌🏻





-
-
-
Aller eerst was het een leuk scenario om te rijden met de sprinter. Je mocht eerst een stukje rangeren bij Zevenoord en tijdens het rijden waren er genoeg ai treinen die te laat reden, maar ook onderweg weer prachtige omroepen te horen. Bij Domberdingen Centraal nog een mooie Sik gezien! De rij tijden tussen Domberdingen Centraal & Domberingen Zuid waren vrij krap en dat zelfs voor een Flirt! Het was een prachtig en leuk scenario om te rijden!😃












-
-
Edited by Thijmen.1666
Leuk scenario met de Keolis Blauwnet sprinter een slagje Kampen doen. Het past trouwens op Kampen net een dubbele Flirt-3. Een leuk feitje trouwens over Zwolle - Kampen. De maximale snelheid is 100 km/h en niet 140 km/h. Mocht de routebouwer dit ooit lezen! 😉 Voor de rest was het een leuk scenario om te rijden. 👍🏻



-
Leuk scenario zo'n slagje Roosendaal - Lage Zwaluwe. Ik merkte wel dat sommige treinen bleven stil staan en niet echt een driver hadden dus ergens heen gingen. Gelukkig waren de tijden zeer te doen, want net na Lage Zwaluwe had ik even problemen met mijn SNG door een vaste rem, maar nog steeds overal netjes op tijd aangekomen. Die acht minuten dat moest wachten in Lage Zwaluwe waren zeker niet vervelend, want er kwamen genoeg treinen langs de HSL! 😃🚆
Een handige / belangrijke tip voor toekomstige vergelijkbare scenario's is als je keert bij Lage Zwaluwe geef dan even aan dat je het sein mag passeren met TAB, want het sein bleef op rood staan. Het zelfde verhaal net voor Roosendaal.






-
-
-
Voor iemand die voor het eerst een scenario maakt is dit geweldig gemaakt! Alles zag er goed uit. Het was ook leuk om te rijden met een DDZ. Het was inderdaad wel een kort stukje, maar dat is voor de afwisseling ook wel weer eens lekker. Ik heb ten minste onderweg wel genoten van het uitzicht. Ook was het leuk dat we tijdens de rit nog even een goederentrein tegen kwamen die helemaal leeg was. Dus kort gezegd het was een prima scenario om te rijden!


-
Leuk met de Flirt in de nacht naar Zutphen rijden! Onderweg kwam je niet veel andere treinen tegen dit natuurlijk omdat het laat in de avond is. En bij Nijmegen moest de intercity nog even wachten, want onze trein moest nog denk ik even roest rijden door de wissels. Bij Arnhem Centraal ging opeens het sein groen en op het moment dat ik weg wilde rijden ging die naar rood en toen weer groen. Voor de rest was het een leuke sprinter rit.


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
























































[RW] Sprinter 5177 Dordrecht (Deel 2)
in Scenario's (v2.0)
Wat een leuk deel 2 scenario met sprinter 5177 naar Dordrecht. Het was onderweg flink donker, maar gelukkig waren we keurig op tijd in Dordrecht aangekomen.