Skip to content

Thijmen.1666

Download Staff
  • Joined

  • Last visited

File Reviews posted by Thijmen.1666

  1. Leuk scenario zo laat op de avond met de sprinter richting Dordrecht. Ook erg leuk dat er een rolling out in zat, want zo wordt op deze manier toch nog het laatste stukje van de route gebruikt en dat is natuurlijk niks voor niks gebouwd. En net voor het einde nog even een race tegen een VIRM voordat we tot het einde kwamen met het scenario. Onderweg nog mooie sterren gezien! Zoals goed aangegeven was is deel 2 op Zuid West Nederland te vinden.

    Schermafbeelding 2026-06-01 161258.png

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.06639-4.31590_23-00-46.jpg

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.06704-4.31673_23-00-42.jpg

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.06971-4.32181_22-59-00.jpg

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.07322-4.32982_22-57-46.jpg

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.07701-4.32939_22-57-00.jpg

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.07970-4.32561_22-55-27.jpg

  2. Leuk zo'n extra sprinter trein richting Zandvoort aan Zee en terug met die strandbal SGM. Het was erg leuk om te rijden door de duinen. Onderweg nog wat andere SGM treinen gezien en zelfs een Mat'64. Wat ik wel vaak tegenkwam is een sein dat op rood bleef staan. In totaal drie keer. Bij vertrek uit Haarlem, vertrek uit Zandvoort aan Zee en het inrijden van Haarlem. Ook miste ik nog een beetje de Geschiedenis / verhaal van het scenario. Bijvoorbeeld met een intro bericht. Maar het was voor de rest een mooie rit!☀️👌🏻

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.37826-4.56352_17-14-38.jpg

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.37529-4.53288_17-08-02.jpg

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.37482-4.54590_17-03-35.jpg

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.39129-4.60549_16-58-53.jpg

    Screenshot_Randstad West v1.5_52.38847-4.63503_16-56-11.jpg

  3. Leuke goederentrein rit over het mooie landschap! Je moest inderdaad goed rekening houden zoals aangegeven in tunnels met de trein. Onderweg kwam je ook leuke treinen tegen en werd je nog ingehaald door een andere paar AI treinen.

    Screenshot_Krammendijks Deltaland v3.0_0.02368-0.15836_13-53-11.jpg

    Screenshot_Krammendijks Deltaland v3.0_0.02627-0.11998_13-48-44.jpg

    Screenshot_Krammendijks Deltaland v3.0_0.02986-0.09170_13-46-26.jpg

    Screenshot_Krammendijks Deltaland v3.0_0.03023-0.08921_13-46-12.jpg

    Screenshot_Krammendijks Deltaland v3.0_0.00985-0.00041_13-35-28.jpg

    Screenshot_Krammendijks Deltaland v3.0_0.01687--0.02871_13-33-02.jpg

    Screenshot_Krammendijks Deltaland v3.0_0.02028--0.05680_13-30-20.jpg

    Screenshot_Krammendijks Deltaland v3.0_0.02024--0.05688_13-30-19.jpg

    Screenshot_Krammendijks Deltaland v3.0_0.03013--0.09040_13-27-16.jpg

    Screenshot_Krammendijks Deltaland v3.0_0.04653--0.11966_13-23-21.jpg

  4. Aller eerst was het een leuk scenario om te rijden met de sprinter. Je mocht eerst een stukje rangeren bij Zevenoord en tijdens het rijden waren er genoeg ai treinen die te laat reden, maar ook onderweg weer prachtige omroepen te horen. Bij Domberdingen Centraal nog een mooie Sik gezien! De rij tijden tussen Domberdingen Centraal & Domberingen Zuid waren vrij krap en dat zelfs voor een Flirt! Het was een prachtig en leuk scenario om te rijden!😃

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.85657-5.54699_16-57-20.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.86997-5.54776_16-55-12.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.91944-5.54993_16-46-22.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.91270-5.54788_16-42-51.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.91264-5.54784_16-42-50.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.90792-5.49554_16-40-07.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.90784-5.49237_16-38-56.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.90799-5.48893_16-38-43.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.89722-5.42390_16-35-09.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.89624-5.41249_16-34-40.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.88186-5.40077_16-32-24.jpg

    Screenshot_Des Hollands v1.1_51.88258-5.40154_16-31-41.jpg

  5. Leuk scenario met de ICE! Ook erg leuk om te horen dat dit scenario in de toekomst wordt verlengd naar Amsterdam Centraal. De dienstregeling was prima en realistisch en er stonden een hoop treinen te wachten op Arnhem Centraal & Utrecht Centraal. 👌🏻

    Schermafbeelding 2026-05-03 182200.png

    Screenshot_'t Midden van Nederland V3.0_52.10847-5.11528_12-56-18.jpg

    Screenshot_'t Midden van Nederland V3.0_52.07950-5.20054_12-50-41.jpg

    Screenshot_'t Midden van Nederland V3.0_52.08032-5.26210_12-48-50.jpg

    Screenshot_'t Midden van Nederland V3.0_52.06263-5.47020_12-42-33.jpg

    Screenshot_'t Midden van Nederland V3.0_52.00426-5.81650_12-31-54.jpg

    Screenshot_'t Midden van Nederland V3.0_51.98625-5.89753_12-28-26.jpg

  6. ·

    Edited by Thijmen.1666

    Leuk scenario met de Keolis Blauwnet sprinter een slagje Kampen doen. Het past trouwens op Kampen net een dubbele Flirt-3. Een leuk feitje trouwens over Zwolle - Kampen. De maximale snelheid is 100 km/h en niet 140 km/h. Mocht de routebouwer dit ooit lezen! 😉 Voor de rest was het een leuk scenario om te rijden. 👍🏻

    Screenshot_Noordoost Nederland V7.0b_52.55948-5.92240_06-56-59.jpg

    Screenshot_Noordoost Nederland V7.0b_52.51809-6.06729_07-10-50.jpg

    Schermafbeelding 2026-05-01 131012.png

  7. Leuk scenario zo'n slagje Roosendaal - Lage Zwaluwe. Ik merkte wel dat sommige treinen bleven stil staan en niet echt een driver hadden dus ergens heen gingen. Gelukkig waren de tijden zeer te doen, want net na Lage Zwaluwe had ik even problemen met mijn SNG door een vaste rem, maar nog steeds overal netjes op tijd aangekomen. Die acht minuten dat moest wachten in Lage Zwaluwe waren zeker niet vervelend, want er kwamen genoeg treinen langs de HSL! 😃🚆

    Een handige / belangrijke tip voor toekomstige vergelijkbare scenario's is als je keert bij Lage Zwaluwe geef dan even aan dat je het sein mag passeren met TAB, want het sein bleef op rood staan. Het zelfde verhaal net voor Roosendaal.

    Schermafbeelding 2026-04-22 095545.png

    Screenshot_Zuid West Nederland_51.69016-4.66354_16-56-42.jpg

    Screenshot_Zuid West Nederland_51.68680-4.66591_16-54-21.jpg

    Screenshot_Zuid West Nederland_51.64131-4.60997_16-50-21.jpg

    Screenshot_Zuid West Nederland_51.56635-4.49706_16-41-09.jpg

    Screenshot_Zuid West Nederland_51.53824-4.45548_16-35-57.jpg

  8. Voor iemand die voor het eerst een scenario maakt is dit geweldig gemaakt! Alles zag er goed uit. Het was ook leuk om te rijden met een DDZ. Het was inderdaad wel een kort stukje, maar dat is voor de afwisseling ook wel weer eens lekker. Ik heb ten minste onderweg wel genoten van het uitzicht. Ook was het leuk dat we tijdens de rit nog even een goederentrein tegen kwamen die helemaal leeg was. Dus kort gezegd het was een prima scenario om te rijden!

    Screenshot_HSL Amsterdam-Antwerpen v4.1_51.59561-4.77837_13-09-28.jpg

    Screenshot_HSL Amsterdam-Antwerpen v4.1_51.56091-5.08263_12-56-21.jpg

  9. Leuk met de Flirt in de nacht naar Zutphen rijden! Onderweg kwam je niet veel andere treinen tegen dit natuurlijk omdat het laat in de avond is. En bij Nijmegen moest de intercity nog even wachten, want onze trein moest nog denk ik even roest rijden door de wissels. Bij Arnhem Centraal ging opeens het sein groen en op het moment dat ik weg wilde rijden ging die naar rood en toen weer groen. Voor de rest was het een leuke sprinter rit.

    Screenshot_'t Hart van Nederland V2.0_52.04476-6.10331_22-44-04.jpg

    Screenshot_'t Hart van Nederland V2.0_51.84640-5.84362_22-00-47.jpg

  10. Mooi scenario met de RE1! Wat ik wel grappig vond was dat RE denk je aan sneltrein, maar je stopte op elk station. Tijden waren te doen, maar je moet wel goed door rijden met de Flirt. Ook kwamen we onderweg nog de pendelritten van de stoomtrein tegen die tegelijk met ons vertrok!

    Screenshot_Koeblitzer Mountain Route v.3 reloaded_49.66446-6.56725_11-25-58.jpg

  11. Leuk scenario in de avond met een plan X! Wat mij opviel bij Goor is dat wij al moesten vertrekken, maar het sein was nog rood en er kwam nog een tegentrein aan. Hoort dit zo?

    Voor de rest was het leuk om te rijden vanaf Enschede naar Zutphen.👌🏻

    Screenshot_Achterhoek- en Twentelijnen v5.1_52.26181-6.79498_21-38-32.jpg

    Screenshot_Achterhoek- en Twentelijnen v5.1_52.26008-6.71501_21-45-12.jpg

    Screenshot_Achterhoek- en Twentelijnen v5.1_52.23035-6.58288_21-53-56.jpg

  12. ·

    Edited by Thijmen.1666

    Mooi scenario Kcalk met de oude Twente lint treinen! Het was mooi in het thema van toen en zoals je aangaf waren inderdaad de rij tijden behoorlijk krap! Ook leuk dat er omroepen, deur fluit signalen en koersborden automatisch in zaten!

    Schermafbeelding 2026-03-26 193200.png

    Screenshot_Achterhoek- en Twentelijnen v5.1_52.23037-6.58356_06-30-15.jpg

    Screenshot_Achterhoek- en Twentelijnen v5.1_52.23037-6.58356_06-30-13.jpg

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy and Terms of Use

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.